Träning för sommar och vintermål

Dagens Sats-besök bestod av 20 minuter på löpband med det lite ovanliga upplägget att testa på 2 km på min mål-hastighet 12 km/h. Men med 5 minuters gång emellan. Hur jag om några månader ska klara 5 km i det tempot får gärna någon tipsa mig om! Känns väldigt långt kvar.

Efter styrka för rygg och biceps så körde jag en hel del ”stakning” med gummiband. Långt till Tjej Vasan men också långt kvar till Tjej Vasan-form 😉

Idag invigdes de fina crossfit kläderna från Reebook som vi fick i helgen!

20130319-221025.jpg

3 reaktioner på ”Träning för sommar och vintermål”

  1. Nope, har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska springa för lopp. Förutom att jag är rätt inställd på Topploppet för att få en bättre tid på samma bana.
    Du då vilka lopp kommer du köra? Vill få ihop en grupp till något lopp så det blir lite socialt också, vilket lopp kan du tänka dig att få ihop ett lag till?

  2. jag kommer springa blodomloppet, sicklaloppet och tjurruset sen vet jag inte fall det blir något mera lopp men i sådant fall något mera 5km lopp. Ja det vore skoj att få ihop ett lag, till ex till blodomloppet.
    syster ska också springa blodomloppet.

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *